استراماچونی: امیدوارم به ایران برگردم و لطف استقلالی ها را جبران کنم، ترجیح می دهم در ایتالیا مربیگری کنم

به گزارش وبلاگ حسابی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با یکی از رسانه های ایتالیایی از طرفداران استقلال به خاطر ابراز محبت به او در شبکه های اجتماعی قدردانی و برای بازگشت به این تیم ابراز امیدواری کرد.

استراماچونی: امیدوارم به ایران برگردم و لطف استقلالی ها را جبران کنم، ترجیح می دهم در ایتالیا مربیگری کنم

به گزارش وبلاگ حسابی، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت و گویی اختصاصی با سایت توتومرکاتو انجام داده در آن در مورد رابطه اش با طرفداران استقلال که با وجود خروج او از این تیم هنوز محبت آمیز است، صحبت کرد.

استراماچونی اخیراً پستی در اینستاگرام منتشر کرد که تعداد بی شماری از کاربران ایرانی به آن واکنش نشان دادند و اغلب آنها نیز به سرمربی سابق استقلال ابراز محبت داشتند. تعداد اظهارنظرهای (کامنت های) اجرا شده نسبت به پیغام استراماچونی آن قدر زیاد بوده که به یک رکورد دنیای تبدیل شده است.

همین موضوع به سوژه ای برای توتومرکاتو تبدیل شد و این سایت درباره رابطه اش با طرفداران در شبکه های اجتماعی از سرمربی سابق اینتر سؤال پرسید و او گفت: حضور من در شبکه های اجتماعی همواره عملاً در حدی ناچیز و صفر بود اما آخرین تجربه مربیگری ام در خارج از ایتالیا و شرایط موجود تقریباً مرا مجبور کرد که یک صفحه رسمی برای خودم بسازم تا به وسیله آن بتوانم اطلاع رسانی کنم و علاوه بر آن اجازه ندهم که سایرین به جایم حرف بزنند. این که 9 میلیون پیغام از سوی طرفداران (ایرانی) برای من ارسال شد و آن را به یک رکورد دنیای تبدیل کرد، باعث می گردد که احساس غرور کنم و امیدوارم که یک روز شرایطی فراهم گردد تا بتوانم به آنجا برگردم و در زمین بازی لطف شان را جبران کنم.

استراماچونی درباره خاطرات خوبی که برای طرفداران استقلال به جا گذاشت هم گفت: آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ های داخلی آنجا زمین تا آسمان با لیگ های اروپایی فاصله دارند اما باز هم جنون آمیز و جذاب هستند. ورزشگاه ها همواره مملو از جمعیت هستند و شور و شوقی عجیب برای فوتبال و نسبت به تیم محبوب شان میان طرفداران وجود دارد که مرا به یاد فوتبال ایتالیا در دهه های 80 و 90 می اندازد که البته این روزها کمی کمرنگ شده است. مربیگری در ایران برای من یک تجربه باورنکردنی بود که با موفقیت هایی در زمین فوتبال همراه و سبب شد که من هم از نظر فنی هم از نظر شخصیتی غنی تر شوم.

سرمربی سابق تیم استقلال در خاتمه در پاسخ به این سؤال که ترجیح می دهد دوران مربیگری اش را در ایتالیا ادامه دهد یا خارج از این کشور، بیان کرد: ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی ترین لیگ های دنیا را هم دارد، پس لیگ ایتالیا همواره برای من در اولویت قرار گرفته است، ضمن اینکه شرایط فعلی دنیا به خاطر شیوع کرونا متفاوت است و جابه جایی را سخت نموده است. فوتبال زندگی من است اما در زمان حاضر من ترجیح می دهم که نزدیک خانواده ام باشم، بنابراین هر پیشنهادی را که به دستم برسد با در نظر دریافت ملاحظات شخصی و خانوادگی ام آنالیز خواهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ حسابی بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استراماچونی: امیدوارم به ایران برگردم و لطف استقلالی ها را جبران کنم، ترجیح می دهم در ایتالیا مربیگری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: امیدوارم به ایران برگردم و لطف استقلالی ها را جبران کنم، ترجیح می دهم در ایتالیا مربیگری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید